Gdzie stosowane są potykacze i jak mogą pomóc w sprzedaży i promocji marki?

Obecnie każda firma – niezależnie od branży – jest zmuszona do realizowania kompleksowych działań marketingowych. W przeciwnym razie znacznie maleje jej szansa na pozyskanie klientów, podniesienie poziomu sprzedaży towarów lub usług, a także zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Jednym z najprostszych, a jednocześnie wyjątkowo skutecznych narzędzi reklamowych jest tzw. potykacz. To nic innego jak ergonomiczny stojak w kształcie litery A, stworzony z dwóch płyt połączonych ze sobą na grzbiecie.

Ekonomiczny sposób na zaprezentowanie oferty

Potykacz reklamowy to konstrukcja niezwykle wygodna w użytkowaniu, odporna na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych, tania i dająca możliwość ekspresowej zmiany treści promocyjnej. Może być wykonany z tworzywa sztucznego, naturalnego drewna, metalu, aluminium, a nawet tablic kredowych. Dostępne są również modele podświetlane diodami LED wbudowanymi w ramę, które bardzo skutecznie przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Potykacze stanowią świetne rozwiązanie zarówno dla dużych korporacji, jak i małych przedsiębiorców pragnących efektywnie reklamować swoje towary i usługi na rynku lokalnym. Tego typu stojaki sprawdzają się choćby w branży gastronomicznej, gdzie służą stricte do pokazywania aktualnego menu na zewnątrz lub wewnątrz lokalu (restauracje, bary, kawiarnie, cukiernie, pizzerie itp.). Można je ponadto z powodzeniem wykorzystać choćby w trakcie szkoleń firmowych, spotkań biznesowych, targów branżowych i innych okazjonalnych eventów. Omawiane konstrukcje są powszechnie stosowane także w licznych urzędach państwowych oraz instytucjach publicznych.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć × 2 =