Miejsce umieszczenia reklamy ledowej ma bezpośredni wpływ na efektywność jej odbioru. Tym samym przed zastosowaniem stosunkowo kosztownej finansowo reklamy LED należy zaplanować jej umiejscowienie. Przede wszystkim istotne jest to jakie treści będzie zawierać reklama. Najlepsze miejsce dla nich będzie oczywiście tam, gdzie znajduje się grupa docelowa. Tym samym wybór miejsca jest bezpośrednio uzależniony od odbiorców reklamy. Oczywiście doskonale sprawdzą się także miejsca, w których znajduje się jak największa liczba osób. Wówczas istnieje duże prawdopodobieństwo, że wśród nich są docelowi odbiorcy reklamy.
Bardzo często reklamy led realizowane są między innymi na stadionach piłkarskich. Wówczas reklama trafia nie tylko do osób, które są bezpośrednio na stadionie, ale także do tych, którzy oglądają mecz w telewizji. Skuteczne są także reklamy led, które umieszcza się w centrum miasta. Tam właśnie natężenie ruchu jest bardzo wysokie, tym samym odbiór reklamy również jest na wysokim poziomie. Dobrej jakości ekrany LED odnaleźć można pod poszczególnym adresem https://gilbt.com/. Ekrany te charakteryzuje dodatkowo atrakcyjna cena.