Dostosuj wzór wizytówek do swojej praktyki

Wizytówki są doskonałym sposobem na reklamę własnej osoby, jak i prowadzonej przez siebie firmy. Ich klasyczne wzory jednak nie zawsze się sprawdzają. Jak zatem spersonalizować i uwspółcześnić wizytówkę, by jak najskuteczniej przyciągała potencjalnych klientów?

Wizytówka – liczy się pierwsze wrażenie

Wiele artykułów naukowych zajmujących się problematyką reklamy zwraca uwagę na fakt, iż znaczna część klientów nie czyta i nie ogląda całej treści umieszczonej na wizytówkach. Dla większości klientów ważne są jedynie pojedyncze szczegóły lub sama ich wizualna forma. Co za tym idzie, to właśnie te elementy według badaczy są kluczem do przyciągnięcia uwagi klientów, a tym samym skuteczności marketingowej wizytówek. Jak w łatwy sposób zaimplementować je do własnych projektów? Ciekawym pomysłem są tak zwane gotowe szablony wizytówek, które można łatwo spersonalizować i zmieniać.

Koszt wykonania spersonalizowanej i ciekawej wizytówki może być bardzo duży. Rozwiązaniem mogą być oferowane przez wiele portali internetowych wizytówki za darmo. Oczywiście często ich wygląd jest dość klasyczny i nie przyciąga uwagi. Niemniej jednak, traktując je jako bazę, wiele firm może stosunkowo tanio stworzyć własne i bardzo interesujące projekty.

Uwagę klienta można skutecznie zwrócić zazwyczaj tylko jednokrotnie. Warto zatem nie zmarnować nadarzającej się okazji i zadbać o interesujące oraz ciekawie wykonane wizytówki. Tylko tak zaprojektowane bowiem są w stanie mocno utkwić w pamięci potencjalnych, przyszłych klientów.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cztery × 1 =