Typy i rodzaje reklam zewnętrznych

Zainteresowanie klienta konkretnymi produktami i usługami staje się coraz trudniejszym wyzwaniem. Na rynku proponowanych jest sporo wysokogatunkowych wyrobów, w ramach tej samej kategorii asortymentu. Wobec tego konieczne jest zastosowanie takich technik marketingowych, które pozwolą na ukazanie produktów w jak najlepszej odsłonie. Za pomocą nowoczesnego przekazu reklamowego można uwydatnić mocne strony oferty i tym samym dotrzeć do nowych grup klientów.

Jakie reklamy zewnętrzne warto uwzględnić w kampanii marketingowej?

Pod względem skuteczności w kampaniach reklamowych doskonale sprawdzają się techniki outdoorowe. W zależności od specyfiki branży oraz oczekiwań zleceniodawcy efekt końcowy może przybierać różne formy. Często stosowane są wielkoformatowe szyldy reklamowe, które umieszczane są tuż przed obiektami lub przy zbiegu ruchliwych ulic. Duży potencjał mają jednostronne i dwustronne kasetony świetlne, które od razu wyróżniają się na tle innych projektów reklamowych. Uwagę przyciągają też designerskie napisy 3D, które wykonywane są w różnych wielkościach i kształtach.

Dla firm poszukujących nowoczesnego nośnika reklamowego świetnym wyborem może się okazać reklama DOOH. Przy pomocy dużych ekranów wyświetlane są materiały reklamowe, które dotyczą konkretnych produktów lub nowej kolekcji z określonego asortymentu. Cyfrowy przekaz jest doskonale czytelny i znakomicie ukazuje wszystkie niuanse, przez co jest bardziej atrakcyjny dla potencjalnych odbiorców. Co ważne – przy użyciu ekranów LED reklama może być aktualizowana w czasie rzeczywistym, co znacznie zwiększa możliwości efektywnego przekazu.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

14 − sześć =