Dostawcy usług mogą zaoferować firmom możliwość wykonywania i odbierania wielu połączeń głosowych jednocześnie, takie jak np. SIP Trunk. Jest to przydatne dla małych firm, które chcą prowadzić swoje call center bardziej efektywnie, jak również dla większych przedsiębiorstw z wieloma pracownikami rozmieszczonymi w wielu lokalizacjach.
Tradycyjne systemy telefoniczne mogą być drogie, zwłaszcza jeśli masz wiele linii. Wielu dostawców VoIP oferuje znaczne zniżki na swoje usługi, aby konkurować z tradycyjnymi firmami telefonicznymi. Może to oznaczać znaczną redukcję miesięcznego rachunku i zwiększone zyski dla Twojej firmy.
Zwiększona produktywność może nie być tak oczywista, ale jest równie ważna. Dzięki systemowi VoIP pracownicy mogą wykonywać i odbierać połączenia za pomocą swoich komputerów lub urządzeń mobilnych, niezależnie od tego, gdzie znajdują się w sieci firmy. Może to wyeliminować potrzebę posiadania dedykowanych telefonów w każdym biurze i zachęcić do współpracy między pracownikami, którzy w przeciwnym razie mogliby mieć niewiele okazji do komunikacji.
Ponadto wielu dostawców VoIP oferuje aplikacje, które umożliwiają integrację ich usługi z innymi aplikacjami, takimi jak poczta elektroniczna lub oprogramowanie do wideokonferencji. Możesz wykorzystać tę funkcję do stworzenia niestandardowych przepływów pracy, które idealnie pasują do Twoich potrzeb.