Czy firmy powinny wprowadzać vouchery?

Zniżki i kupony rabatowe dla klientów są doskonałym sposobem na ich zatrzymanie na dłuższy czas. Pomimo, iż wprowadzając vouchery siłą rzeczy zarobimy odrobinę mniej, to ostateczny bilans zysków i strat będzie zdecydowanie na plus. Zasady biznesu mówią, że lepiej mieć większą liczbę sprawdzonych klientów, niż liczyć tylko na napływ nowych, którzy mogą nie zostać z nami na długo. Natomiast atrakcyjne promocje i zniżki są niemalże obowiązkowe, by odbiorcy czuli się docenieni i chętnie do nas wracali.

Sposób by docenić klienta

Obniżki cen, które związane są z wprowadzeniem voucherów dla stałych klientów stanowią tylko pewną symbolikę. Tak naprawdę chodzi o to, by dać odbiorcy poczucie, że jesteśmy mu wdzięczni że korzysta z naszych usług już od dawna, jest nam wierny i dobrze nam się z nim współpracuje. Jest to o wiele ważniejsze, niż ta niewielka obniżka ceny, zazwyczaj wynosząca nie więcej niż 10%. Chodzi tutaj przede wszystkim o wywarcie efektu psychologicznego, o docenienie faktu, że klient od długiego czasu zostawia u nas swoje pieniądze.

Niewielkie koszta

Okazuje się, że wprowadzanie voucherów, ulotek promocyjnych, kart stałego klienta i tym podobnych, wcale nie musi być drogie. Nie musimy też kompletować własnego sprzętu, który pozwoli nam drukować tego typu rzeczy. Możemy skorzystać z zewnętrznych usług firmy, która ma już na tym polu duże doświadczenie. Przykład takiego przedsiębiorstwa, a także jego ofertę możemy znaleźć  na stronie https://drukihotelowe.pl/kategoria-produktu/vouchery/.

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 − 11 =