Odpowiedź na to pytanie jest prosta. To dlatego, że fachowe wsparcie, takie, które jest Ci w stanie zaoferować iCEA – Agencja SEO/SEM, sprawi, że Twoja witryna nie tylko zachęci do odwiedzin wielu użytkowników, ale również zajmie korzystną pozycję w rankingu SERP, czyniąc Cię wiarygodniejszym usługodawcą, lub sprzedawcom w zależności od typu prowadzonej działalności.
Nie ma znaczenia, czy prowadzisz małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo, audyty, które oferuje iCEA – Agencja SEO/SEM, są całkowicie zindywidualizowane i skoncentrowane na Twoich potrzebach i prowadzonej działalności. Zawsze istnieją możliwości poprawy pozycji witryny w wyszukiwarkach oraz sposób, w jaki można przebudować witrynę, aby zwiększyć ruch oraz przychody.
Istnieje wiele powodów, dla których warto zatrudnić eksperta do przeprowadzenia audytów SEO dla Twojej witryny. Audyty realizowane w pojedynkę, mogą okazać się niezbyt szczegółowe. Aby mieć pewność, że zostanie on przeprowadzony należycie:
– Potrzebujesz kogoś, kto rozumie, jak działają wyszukiwarki.
– Kto wie, jakie słowa kluczowe zapewnią wyższą pozycję Twojej witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP).
– Kogoś z doświadczeniem i wiedzą w optymalizacji witryn pod kątem organicznego ruchu w wyszukiwarkach.
– Kogoś, kto potrafi zidentyfikować możliwości zwiększenia organicznego rankingu Twojej witryny
Raport z audytu strony internetowej jest kluczowym narzędziem dla każdego właściciela firmy, aby zrozumieć jego wydajność i potencjał ulepszeń. Raport jest zwykle wysyłany do właściciela witryny przez firmę SEO i zawiera wszystkie informacje potrzebne do oceny wydajności witryny. Raport z audytu zawiera zarówno dane jakościowe, jak i ilościowe, które pomogą Ci przeanalizować wydajność Twojej witryny.
Audyt to proces oceny strony internetowej i jej funkcji. Pomaga w zrozumieniu mocnych i słabych stron serwisu. Audyty mogą być przeprowadzane, zarówno dla działań on-site SEO, jak i off-site SEO. Często wykonywane są przez twórców stron internetowych, marketerów lub autorów treści.
Audyty pomagają w zidentyfikowaniu obszarów wymagających poprawy, dzięki czemu można podjąć odpowiednie kroki w celu ich poprawy. Pomoże Ci również mierzyć postępy w czasie i wprowadzać odpowiednie ulepszenia.
Porozmawiamy o tym, na co powinieneś zwrócić uwagę podczas przeprowadzania audytu i jak wykorzystać zebrane dane:
Pierwszym krokiem do pełnego wykorzystania audytu jest świadomość elementów kluczowych, które powinny nas w szczególności interesować. Jest wiele rzeczy, na które możesz zwrócić uwagę podczas przeprowadzania audytu, ale zawsze powinieneś pamiętać o:
Następnym krokiem w jak najlepszym wykorzystaniu audytu jest wykorzystanie danych zebranych podczas analizy poszczególnych czynników. Możesz wykorzystać te dane, aby zidentyfikować obszary, w których należy wprowadzić ulepszenia i metryki ilościowe, których następnie użyjesz do pomiaru przyszłego sukcesu.
Tak na marginesie: Słowa kluczowe to słowa i terminy wyszukiwane przez użytkowników w Google, Yahoo, Bing i innych wyszukiwarkach. Te elementy wyszukujemy, chcąc znaleźć konkretny produkt lub usługę. Należy również uwzględnić w audycie czynniki, które składają się na słowa kluczowe, jednak o tym pomówimy w przypadku innego artykułu.
Wiesz już czemu służą audyty, dlaczego warto je przeprowadzać i jakie płyną z nich korzyści. Wykorzystaj tę wiedzę i umów się na darmowy audyt, który oferuje iCEA – Agencja SEO/SEM. Z naszymi ekspertami, Twoja witryna będzie tak optymalna jak to możliwe, a dowodem tego będą uzyskane przez nią wyniki, po nawiązaniu współpracy. Zapraszamy!